Thursday, January 7, 2010

MUSIM BERTUNANG DAN BERNIKAH


Salam. Lama dah rasanya aku tak update blog ni. Sebenarnya tak ada cerita nak aku sajikan. Lebih-lebih lagi kepenatan dan kekurangan masa senggang yang membuatkan aku tak ada kesempatan nak bela blog ni.

Apapun baru-baru ni aku berkesempatan memenuhi undangan untuk still photo bagi satu majlis pertunangan. Inilah satu-satunya job yang aku terima sepanjang cuti sekolah bulan Disember yang lalu. Selebihnya terpaksa aku tolak memandangkan aku sendiri tidak berada dalam kawasan.

Majlis yang boleh aku katakan sejuk dan hangat. Sejuk sebab hujan turun mencurah-curah sebaik sahaja rombongan lelaki sampai. Hinggakan mak cik-mak cik yang membawa dulang hantaran terpaksa menyinsing kain hingga ke paras paha. Hangat sebab aku terpaksa bertarung dengan ruang yang terhad untuk melengkapkan shoot bagi 15 dulang hantaran berbalas 17.

Untuk adik Syafa dan tunangnya Syah, abang doakan semoga anda berdua kekal bahagia sampai ke akhir hayat.

No comments:

Post a Comment