Friday, April 10, 2009

Terima Kasih Sahabat

Aku dedikasikan juga ucapan terima kasih aku untuk kawan-kawan aku yang sanggup bersusah-payah dengan aku. Sanggup berhujan dan berpanas semata-mata untuk tidak menghampakan klien yang telah membayar perkhidmatan kami.

Selain mereka dua orang ni, ada lagi beberapa orang kawan aku yang turut sama dalam team ni. Nantilah, sekiranya ada masa, aku upload gambar mereka pulak.

Dalam keluarga aku, abang aku serta dua orang anak buah aku turut sama terjun dalam dunia fotografi ni. Kami sentiasa bersaing untuk memantapkan lagi skill yang ada. Dalam masa yang sama kami sentiasa berhubung bagi menjalinkan kerjasama dan kadangkala bertukar-tukar ilmu dan penemuan baru.

Buat masa ini, kami percaya pada jenama Nikon. D40, D60, D80 dah kami miliki. Baru-baru ni kami cuba pula jenama Sony. Ok juga tindak balasnya, namun tidak sepantas Nikon. Mungkin aku kena membiasakan diri dengan jenama yang satu ni.

Selain fotografi kami buat juga suntingan video. Untuk itu kami gunakan HDV Sony dan JVC. Memang best. Tapi kenalah ada editing software yang boleh support format DVD. Kalau tak, hasil videonya tak cantik.

1 comment: