Friday, April 10, 2009

Jika Diizinkan Tuhan




Salam untuk semua. Sorilah, aku sebenarnya dah lama setup blog ni, tapi tak ada masa nak update. Jika diizinkan tuhan aku nak update selalu. Aku bukan pandai mengarang sangat pun.... Sekadar nak berkongsi cerita tu bolehlah agaknya sikit-sikit.
Kehidupan aku macam orang biasa juga. Cuma kadangkala tak cukup nafas disebabkan banyak kerja yang perlu diselesaikan.

Minat aku sebagai jurufoto bermula sejak kecil lagi. Aku dedikasikan ucapan terima kasih untuk abang aku yang aku sayang. Aku mula kenal kamera, belek-belek kamera dengan keizinan abang aku yang seorang inilah. Hidup kami amat rapat. Aku banyak berguru dengan dia, selain menimba ilmu melalui saluran-saluran lain.
Yang kat atas tu adalah gambar anak kecil aku. Baru dua tahun. Dah pandai posing dah. Agaknya sebab selalu sangat tengok bapaknya ambil gambar orang lain. Anak aku inilah yang selalu jadi mangsa bidikan kamera aku. Masa dia sporting okaylah. Dapat juga shoot-shoot yang menarik, tapi masa mengamuk, satu gambar pun tak menjadi.


3 comments:

  1. bagus2... dah ade blog sendiri.. selalu2 la update ya..

    ReplyDelete
  2. betul3x (buat nada upin ipin)
    kena update supaya tak jadi pekasam

    ReplyDelete
  3. sapekah nama si comel ini?? bolehla kita berbesan..

    ReplyDelete